Bottom-up (7-stappen formule)

Wood&Apples heeft een unieke groeiformule ontwikkeld die heeft bewezen succesvol te zijn. Deze bottom-up aanpak werkt volgens 7 stappen:

  1. Storytelling: een rijk verhaal werkt aanstekelijk en verbindt het rijke verleden van een pand met mondiale trends. Het zijn de wortels van een project.
  2. First concept, then design: ontwikkel een merk (kapstok) met een verhaal. Zend het gedachtegoed consequent en consistent uit via alle marketing- en communicatiekanalen. Voer dit door in de verschijningsvorm van het gebouw. Maak er een fenomeen van en wees eerlijk, transparant en zuiver. Ga niet voor het snelle geld, maar bouw het merk op.
  3. Regisseer: neem de regie in handen door een ervaren proces/projectmanager in te zetten op een opdracht die opgesteld is binnen de kaders van GOTIK (geld, organisatie, tijd, informatie, kwaliteit). De procesmanager vormt de schakel en partner in het aansturen van het (uitvoerings)team.
  4. Verbind: zorg ervoor dat er verbinding gezocht wordt met de natuur, ondernemers, burgers, stad en instellingen. Verrijk en vernieuw en zorg voor een verbinding tussen online en offline.
  5. Hotelier: sta open voor geĆÆnteresseerden en potentiĆ«le gebruikers en ontvang ze hartelijk. Wees aanwezig in het pand en vertel het verhaal. Met een goede kop koffie, een rondleiding en een enthousiast verhaal verkoop je een plek. De ontwikkeling, verbouwing en renovatie van een pand wordt beheersbaar door er zelf aanwezig te zijn.
  6. Faseer: in veel gevallen is het groeimodel (bottom-up) een plezierig model om mee te werken. Het is uitlegbaar en beheersbaar in communicatie, kwaliteit en geld.
  7. Kwaliteit: kwalitatieve dienstverlening, kwalitatief hoogstaand concept, kwalitatieve bouw en organisatie. Kwaliteit en duurzaamheid gaan.
WA_Icon_storytellers_2WA_Icon_firstconcept_2WA_Icon_regisseren_2WA_Icon_connect_2WA_Icon_hoteliers_2WA_Icon_faseren_2WA_Icon_quality_2